whooami.blogg.se

2013-01-23
13:37:44

Turism, resa och Bamse
Ett litet snabbt inlägg kanske. Har egentligen slutat men eftersom jag bor ute i lillpite så är det ett tag tills bussen går. Det är även länge tills Gabriella slutar så ska för en gångs skull vara duktig, ska ta och skriva klart en turism uppsats som ska lämnas in imorgon. Jag är en sån som har jättesvårt att plugga och göra läxor på skolan men nu har jag bestämt att jag ska skriva klart detta på skolan.
 
Gud vad jag vill resa! Till alla möjliga ställen men nu närmast till Santorini. Var där när jag var 15 med Gabriella och Ida, massor kul. Tror det skulle bli ännu roligare nu att åka dit. Saknar själva stället vi var på också, hotellet vi bodde på och sånt. Saknar även alla restaurangerna som låg efter stranden där vi bodde. Men om jag skulle åka dit nu, vilket jag typ ska göra till sommaren(?), så skulle jag inte köpa så mycket saker, mer mat och sånt.  
 
När vi åker dit igen så hoppas jag massor att denna sötnos finns kvar. Vi kallade han Bamse, han ser ut som en på grund av hans öron. Han var jätteglad av sig också man kunde inte inte le då man såg han. Han följde oss på en långpromenad och upp i bergen och sånt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: