whooami.blogg.se

2013-06-14
00:25:57

Onsdag
Fick nyss inspiration att flytta om i rummet lite så har börjat med det. Inte illa klockan tolv på natten, ärligt talat är det typ nu jag får all min energi så det mesta händer på nätterna haha. Har annars inte gjort så mycket idag faktisk, var till stan igår i alla fall. Hade tid på vlc så jag kunde få hjälp med hur jag ska plugga till hösten. Jag måste plugga in två ämnen, Kemi 1 och Matte 4. Eftersom jag gick skrivare i Stockholm första året på gymnasiet missade jag kemin då jag hoppade in direkt i teknik tvåan på Strömbacka. Jag har bara läst till matte D och behöver både matte E samt kemi A för att utbilda mig till arkitekt.
 
Efter en lunch med Gabriella gick jag på stan och köpte lite grejer
 
For och hämtade Anton sen på kvällen och då lagade han till detta, mums!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: