whooami.blogg.se

2013-03-13
14:53:30

Träning och stadsboende
Var en bra dag igår. Hände inte så mycket egentligen, jag och Gabriella var och tränade som i måndags. Vi tränade på korpen eftersom jag fick två korpenkort av min syster och hennes kille. Är riktigt härligt att komma igång och träna på gym igen, har saknat det massor. Har dock en enorm träningsverk idag, behöver inte ens röra mig så gör det ont haha. Vi tränade armar och axlar igår. Blir dock ingen träning idag pga olika anledningar. Men imorgon dock, då kör vi hårt igen. 
 
 
Fick veta idag också att jag ska få låna systers lägenhet i två veckor under tiden hon är i Thailand och mår gott. Hade också velat åka utomlands. Kanske får fixa nå till sommaren eller så. Fast kommer sakna denna lilla krabat medan jag är borta, får väl åka hem nån dag bara för att träffa han haha.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: