whooami.blogg.se

2013-06-10
00:40:00

Balen och studenten
Varit fullt upp de senaste veckorna, nu idag är det lite lugnare i alla fall. Blir nog mest bilder i det här inlägget.
 
Balen
Maten på balen, tyckte den var helt okej!
 
 
Alla hårnålar jag hade i mitt hår den dagen.
 
Jag och min baldate, var röda lampor i rummet vi satt i därav ljuset på bilden.
 
Jocke, på vägen till balen.
 
Gabriella och hennes baldate.
 
Bilen vi åkte in med.
 
Så såg mitt hår ut från sidan.
 
Jag och Gabriella i bilen.
 
Jag och Jocke.
 
Alla vi fyra.
 
Studenten
 
Några pojkar från klassen.
 
Världens bästa klass!
 
Emil med sin ros.
 
Man klagar ju inte..!
 
 
Jag, mamma och pappa.
 
Jag och Linda.
 
Jag och Lisette.
 
Så, det var väl några av de bilder som finns men räcker nog så. Har för övrigt haft en bra vecka och kommer sakna alla i klassen massor. Hoppas verkligen jag får träffa dom snart igen!

Kommentar:
#1: Linda

Så kul med bal och student, kan inte förstå att du blivit så stor :O
Å ni var så fina på balen, speciellt du! O supersnygg baluppsättning o vilken tur att färgen matchade 100%.

Ja du har varit så duktig! :) Hoppas du njuter av sommaren och unnar dig en kanonresa i augusti! <3

Svar: Haha tiden går väl framåt :) Tack! Jo det var tur men det hade inte spelat så stor roll ändå för när håret både är lockigt och uppsatt syns det nästan inte alls om det är lite skillnad :) Tack! :) Jag ska njuta och resan kommer bli asbra :)
hyacint.blogg.se

2013-06-10 @ 11:10:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: