whooami.blogg.se

2013-05-01
21:40:00

Mer detaljerat från gårdagen + ps. om inlägget igår
Helt okej kväll igår, höll till i Klubbgärdet. Gjorde egentligen inte så mycket, satt vid en eldstad med lite folk och  mös. Vi höll ju till inomhus också såklart. Lite senare gick vi in till stan för att en del skulle äta. Efter det for jag till Anton och sov där. Har inte hänt så mycket idag, kom hem för ett tag sen.
 
Ps. Ska lägga till lite till inlägget jag skrev igår. Då jag blev påkörd av bilen så flög jag ner i diket och slog huvudet i en sten jättehårt. Hade jag inte haft hjälm hade jag varit död. Men det gick ändå väldigt bra, låg på sjukhus i 2 dagar bara och bröt ingenting eller så. Fick dock inte fara till skolan på 3 veckor och fick inte springa på 4, det var jobbigt att inte få springa tyckte jag.
 
Den här lilla stackaren hitta jag och Gabriella igår vid en busskur på skolan.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: