whooami.blogg.se

2013-01-24
19:41:48

Tatueringstankar
Har kommit hem, ätit och nu slagit upp böckerna för att skriva klart turism arbetet. Kul att jag skrev på skolan idag men glömde skicka det till mig själv så måste skriva om det. Ska skickas in senast idag så...
 
Nog pratat om det nu, tänkte lite på tatueringar osv idag. Har länge velat tatuera mig, har fått göra det sen jag var 15 men har inte skett ännu. Vet egentligen inte varför, väntar kanske på rätt tillfälle eller något. Vet i alla fall vad och vart jag vill ha, har vetat det sen jag var 16.
Vill ha en hyacintblomma på utsidan av höger fot bakom "knölen" eller vad man ska säga. Varför jag vill ha just en hyacint är för att dom står för att tro på sig själv.
Jag vill inte ha hela plantan om man säger så, vill bara ha en liten blomma. Har hittat en bild som jag gillar och som jag kommer likna om jag gör en.
 
Kanske inte syns så bra, den är lite suddig men på ett ungefär i alla fall.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: