whooami.blogg.se

2013-05-03
21:12:20

Gårdagen
Gårdagens kväll blev betydligt  bättre än dagen hade varit. Hann dock bli gode less då jag missa bussen in till stan. Som tur är så hade man en  snäll mamma som orkade skjutsa. 

Var med Gabriella, Jocke och Fabian hela kvällen. Sen träffa vi massa medan vi gick runt, Fouad (F-jay) var med oss i princip hela kvällen också. Senare kom Anton in till stan och var med oss tills vi skulle hem, då följde han med mig och sov här. Alltså gud vad Jocke och Fabian kittla mig haha, helt sjukt!
 
Blev inte att gå i affärer så mycket men köpte detta i alla fall. 
 
Ear cuff + ear cuff 
 
Har bestämt mig för att testa ricinolja eftersom det är omöjligt att få mitt hår att växa. Har jag tur så går det lite lättare med hjälp av detta. 
 
Haha det är så många som köpt ricinolja till håret nu att dom har gjort en egen flaska för det. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: