whooami.blogg.se

2013-03-11
12:31:07

Ser lite sjuk ut
Jobbig vecka förra veckan. Är mycket i skolan nu och är gode så less. Längtar bara tills det är över. Nog för att jag ska plugga vidare men ändå. Det fick mig att tänka på att jag borde gå och söka sommarjobb, är nog sist med det haha.
Ett tag sen jag skrev senast btw. Typiskt mig att sluta skriva under en period. Väntar några dagar med att skriva åsså hinner det hända lite saker under tiden och sen blir det mer och mer som händer åsså vet jag inte vart jag ska börja.
 
Är sjukt trött idag, dock blir det ändå träning på korpen med Gabriella senare. Blir ju nice, ett tag sen jag träna på gym senast. Var nog då jag gick i sthlm.  
 
Har ingen bra bild på dom här datorerna eftersom jag är på skolan. Men hade turen att hitta denna haha. Är från då jag och Gabriella åkte till umeå för att kolla på universitetet. Hon ser lite sjuk ut haha.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: