whooami.blogg.se

2013-01-23
21:09:49

och.... Beställd!
Har just mätt alla möjliga längder på min kropp och eftersom jag är så kort så har vi valt att skräddarsy min klänning redan där då vi beställde den. Kommer få den någon gång i februari mest troligt. Som jag sa tidigare, kanske är lite tidigt men om det skulle va något problem så har jag faktiskt tid att ändra det. Det gäller bara att inte äta upp sig så mycket tills balen då haha.
 
Jag sa i ett tidigare inlägg att det går att beställa bröllopsklänningar på den sidan också, men även så mycket mer. Det finns alla typer av klänningar som tex evening eller cocktail klänningar men det finns skor och bröllopspresenter och sånt också. Men som sagt, mycket fina balklänningar kan man hitta där.
 
Länkar sidan igen
http://www.jjshouse.com/ 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: