whooami.blogg.se

2013-01-22
14:30:05

Less, träning och balklänning
Sitter på designen och har kul, nja.... Vi håller i alla fall på att designa smörknivar, hur gör du när du smörar? haha. Åh jag blev hungrig nu, har ju en halv baguette i min väska, blir väl att äta upp den sen eller nått.
Igår träna jag på crosstrainern. Vi har ju köpt hem en sån och det är väldigt bra, den ska dock köras till vår lägenhet i boliden så jag kommer inte ha så stor använding av den. Blir nog att köpa en som vi ska ha hemma också. Hur som helst så tränade jag i 90 minuter på den, har gjort det alla gånger men igår så brände jag 935 kalorier, det är mycket mer än jag bränt förr så. Är rätt nöjd idag.

Inte min bild såklart men har ingen bild på den vi har hemma så tog från google.
 
Jag börjar bli gode less skolan nu, vill bara ta studenten så det är klart. Känns som att jag inte riktigt kan leva nu som jag vill för det är så mycket i skolan. Blir väl dock att plugga vidare sen skulle jag tro så kommer ju inte slippa skolan helt men blir ändå en helt annan sak då.
Förra veckan satt jag och Gabriella och kollade på balklänningar. Ni kanske tycker det är lite tidigt redan nu men känns ändå bra att va ute i god tid så man kan byta och fixa och så om det skulle vara något fel. Hittade en jag tycker om massor och förhoppningsvis kommer beställa hem snart. Mina föräldrar tycker också den var väldigt fin så blir nog att testa den och så vidare i alla fall.
 
Jag länkar sidan jag hittade klänningen på för det finns massor med fina klänningar där till bra pris och många på rea. Nu har jag länkat direkt till balklänningar, om någon är intresserad av bröllopsklänningar eller liknande så finns det också på den sidan. Det går även att få klänningen efter sina egna mått, det finns storlekstabeller och så vidare på sidan.  
http://www.jjshouse.com/se/Balklanningar-c18/?la=fromnavmenu 

Kommentar:

Sista rycket nu, i skolan alltså, kämpa på sista terminen går fort! :)
Sen blir det roligare när man får välja lite själv :D

Duktig du är med träningen, över 900 kalorier är jätte mkt.
Skulle vara kul om du la in en bild på balklänningen. Jag vill se :D

Svar: Är rädd den kommer gå för fort haha:) jopp:D
Tack, jo det är ändå ganska mycket:) Jag kan skicka en bild till dig på den:)
hyacint.blogg.se

2013-01-22 @ 23:02:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: