whooami.blogg.se

2012-12-28
02:54:54

Jätteinlägg
Förra veckan:
Kommer egentligen inte ihåg vad som hände förra veckan, pluggade nog mest bara.
Dock fikade jag och Gabriella en av dagarna i alla fall på Café Piteå, mysigt. Mohammed och Kevin kom dit också, det var ju trevligt.
 
 
 
Sen åt jag och Gabriella på Sunes någon dag också.
 
Sen var jag med Tommy på torsdagen också, vi såg film, True Blood. Vi började se på säsong 3, jag har bara sett 1 och 2 förr men det finns ju ända upp till säsong 5-6 något så man har en del att ta igen haha.
 
Tog denna nån gång förra veckan, brukar inte ha uppsatt så mycket på bilder men den här gången så.
 
Den här veckan:
Den här veckan så var det ju julafton i måndags. I år var det bara jag och mina 2 stora systrar, det var väldigt mysigt. Ganska skönt att bara vara vi 3 för då kunde man göra lite mer som man ville, vi blev lite friare med vad vi skulle ha på julbordet som exempel haha.
 
Syrrans fina Disney julporslin. Musse pigg.
Lady och Lufsen.
Snövit
Syrran gratinerade julskinkan, mycket vacker. God var den också!
 Så här såg hela bordet ut.
Min tallrik, eller egentligen mina tallrikar... Tyckte det rymdes bättre på 2 haha.
Efterrätten, mums!
Syrrans chihuahua tyckte att Lady och Lufsen på tvn var mycket intressant.
 
Sen på måndags kvällen när jag kommit hem och så vidare så kom Martin hit, trevligt trevligt. Dagen efter så for jag till mormor och morfar och åt julmat igen med lite folk från släkten.
I onsdags så kom Gabriella hit, jag lagade middag åt oss. Senare så såg vi The Human Centipede 1 och 2. Asså den som har gjort dom filmerna säger jag bara.... Usch! Var tvungen gå ut från rummet några gånger för att få friskluft så jag inte skulle spy haha. Så sjuka filmer, helt sinnes! Har bara sett South Park versionen tidigare, dom här var lite värre......
Idag torsdag, fast nu är det dock fredag, så har jag städat i mitt rum och rensat i kläder och så vidare. Inte så roligt men behövligt. Blir att vakna tidigt imorgon för att åka med Gabriella in till stan och gå på mellandagsrean. Blir ju roligt, har massor jag behöver köpa. Man får ju se hur mycket pengar som finns kvar när man kommer hem haha. Blir att handla nyårs grejs imorgon också såklart, har en idé om hur jag vill se ut men vi får se vad det blir.

Kommentar:

Kul med mycket bilder å fina bilder från julafton :D Roligast var nog Hippo ;)

Svar: jo :D haha han var söt;)
hyacint.blogg.se

2013-01-04 @ 13:39:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: